Strona główna » Wydział »
Informatyzacja
Komisji ds. informatyzacji Wydziału Geodezji i Kartografii
- dr inż. Andrzej Borkowski - przewodniczący,
- dr inż. Paweł Kowalski - zastępca przewodniczącego,
- mgr inż. Maciej Delnicki,
- dr inż. Robert Łuczyński,
- mgr inż. Miłosz Gnat,
- mgr inż. Oskar Graszka,
- mgr inż. Iwona Jankowska,
- dr inż. Waldemar Odziemczyk,
- dr inż. Michał Kowalczyk,
- mgr inż. Kinga Węzka
- Jakub Szudrowicz,
- przedstawiciel studentów
Administrowanie stronami wydziałowymi:
mgr inż. Maciej Grzymała, mgr inż. Hubert Horynek
FB GiK mgr inż. Dorota Marjańska
Zasady umieszczania treści na stronach wydziałowych
- Prośba o umieszczenie lub zmianę treści - zgłoszenie wyłącznie drogą mailową.
- W przypadku nowych treści, w wiadomości powinna znaleźć się przygotowana treść np. ogłoszenia + ew. plik do załączenia oraz informacja o miejscu na stronie, w którym ma zostać zamieszczona nowa treść.
- W przypadku zmiany treści, w wiadomości powinna znaleźć się informacja o tym czego dotyczy zmiana, stara treść i nowa treść.
- Pliki graficzne oraz dokumenty do zamieszczenia na stronie nie powinny przekraczać maksymalnego rozmiaru 4MB.
Za treści umieszczane na stronach odpowiada osoba przygotowująca te treści i przesyłająca prośbę o umieszczenie ich na stronach wydziałowych.
System Identyfikacji Wizualnej Politechniki Warszawskiej
Księga znaku Wydziału Geodezji i Kartografii
Znak Wydziału Geodezji i Kartografii